باید چه دریای سطح کراتینین بیمار به دیالیز است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

باید چه دریای سطح کراتینین بیمار به دیالیز است

همانطور که همه ما می دانیم بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به دیالیز نیاز پس از سطح کراتینین خود را به یک سطح خاص است، اما بسیاری از آنها از nivel.Por می دانیم معمولا زمان یک بیمار لازم است که دیالیز توسط دکتر مشخص نه بیمار خود mismos.Pero برخی از مردم می خواهم برای بیش از حد نور می دانیم و آنها می خواهند بدانند که اگر آنها به او را بیش از حد pronto.A پس از آن اجازه دهید نگاهی به آنچه کارشناسان گفت respecto.Si برای پاسخ به طور مستقیم، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت.

مشخص شده است که سطح کراتینین یک شاخص مهم از بیماری مزمن کلیه است، با توجه به سطح آن، این بیماری را می توان به پنج etapas.Por معمولا بعد از بیماری می رود به مرحله 5 تقسیم، به عنوان مثال سطح کراتینین به 8.0 نفر نیاز به سطح کراتینین diálisis.Pero است تنها شاخص عملکرد کلیوی نیست، بنابراین باید به عوامل دیگری به زمانی که ما تصمیم به قرار دادن بیماران تحت دیالیز است. شاخص های مهم است که ما باید است که GFR (میزان تصفیه گلومرولی)، ممکن است عملکرد کلیوی به طور مستقیم منعکس و دقیق تر از سطح creatinina.Debido کلیه یک تابع جبرانی قوی، تنها پس از تا است سطح کراتینین 50٪ شروع به افزایش، پس از آن ممکن است نیروی مجدد دادن نه صدمه به کلیه oportuna.Lo تر است، سطح کراتینین می تواند توسط عوامل بسیاری از جمله عفونت، سرما، رژیم غذایی و غیره را تحت تاثیر قرار.

بیماران چه زمانی باید باید تحت دیالیز؟ کارشناسان می گویند که پس از این بیماری توسعه یافته در مرحله 5، یعنی GFR 15٪، سطح کراتینین به 8.0، بیمار به انجام آن است.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آن، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای کمک. ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.





:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: